Print

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Ε.Γ. Χίου της ΑΔΕΔΥ: Να αποσυρθεί άμεσα το βαθιά ταξικό και αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης για την Εκπαίδευση

Ανακοίνωση της ΕΓ του ΝΤ Χίου της ΑΔΕΔΥ για την εκπαίδευση
Το πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης για την Εκπαίδευση είναι στο σύνολό του βαθιά ταξικό και αντιεκπαιδευτικό και πρέπει να αποσυρθεί άμεσα
Η ΕΓ Χίου της ΑΔΕΔΥ εκτιμά ότι  πολυνομοσχέδιο που φέρνει το Υπουργείο Παιδείας κυριολεκτικά συνεχίζει όλες τις αντιδραστικές αλλαγές των προηγούμενων κυβερνήσεων. Οι βασικές αντιδραστικές τομές για το σχολείο SuperMarket, ο νόμος Γαβρόγλου για το Λύκειο, για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών, οι δείκτες για την αξιολόγηση. Η ΝΔ οικοδομεί πάνω σε αυτά που άφησε όλοι οι προηγούμενοι και ή ίδια στο παρελθόν, χειροτερεύοντας με αυτό τον τρόπο την κατάσταση στα σχολεία.
         Με τις διατάξεις για την αύξηση του αριθμού των μαθητών σε 26 στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία και το ελάχιστο όριο των 20 μαθητών από τα 7/θεσιαΔημοτικά και 16 από 2θέσια Νηπιαγωγεία και πάνω οδηγεί σε μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών, απολύσεις αναπληρωτών. Με την εισαγωγή των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων» και άλλες διατάξεις προχωρά σε αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του σχολείου.
Όχι μόνο διατηρεί τον νόμο Γαβρόγλου για το Λύκειο αλλά πάνω σε αυτόν προσθέτει την Τράπεζα Θεμάτων, ενισχύοντας τον εξετασιοκεντρικό του χαρακτήρα, προετοιμάζοντας το έδαφος για πανελλαδικού τύπου εξετάσεις σε κάθε τάξη του Λυκείου, που θα οδηγούν στο εθνικό απολυτήριο και θα παίζουν ρόλο στην διαδικασία εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Δίνει ένα ακόμα χτύπημα στην επαγγελματική εκπαίδευση εισάγοντας τα 17 έτη ως ηλικιακό όριο εγγραφής, οδηγώντας χιλιάδες νέους εκτός ΕΠΑΛ, στην κατάρτιση, την ιδιωτική εκπαίδευση και τη φθηνή εργασία.

 Διατηρεί τον νόμο Γαβρόγλου για τον τρόπο διορισμού μόνιμου προσωπικού αλλά και τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών, που πετσοκόβει χρόνια δουλειάς και προϋπηρεσίας, και επιπλέον εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις (2ετή και 3ετή αποκλεισμό!) για τους εκπαιδευτικούς , που για διάφορους λόγους δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία. Ξαναγράφει και εξειδικεύει τον νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης για την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, επεκτείνοντας όλες αυτές τις διατάξεις, που οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Οι όποιοι ελιγμοί, που υποχρεώνεται το υπουργείο από τις αντιδράσεις, για απόσυρση ή επαναδιατύπωση ορισμένων άρθρων του πολυνομοσχεδίου δεν αλλάζουν τον βασικό πυρήνα του που είναι η προσαρμογή των σχολείων όλο και περισσότερο στις επιδιώξεις για τη δημιουργία του σχολείου της αγοράς με ημιμαθείς μαθητές των δεξιοτήτων, ευέλικτο εργατικό δυναμικό των επιχειρήσεων , έτσι  όπως απαιτούν ΟΟΣΑ και Ε.Ε εδώ και χρόνια και οι κυβερνήσεις εκτελούν με ή χωρίς μνημόνια.
Η ΕΓ Χίου της ΑΔΕΔΥ καταδικάζει την ντροπολογία για βιντεοσκόπηση του μαθήματος!  Το μάθημα δεν είναι ριάλιτι! Να καταργηθεί τώρα η Υ.Α. και η τροπολογία που προβλέπει κάμερες μέσα στις τάξεις!
 Πρόκειται για άκρως αντιδραστική εξέλιξη αφού όχι μόνο δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο, αλλά παραβιάζει και τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Δεν έχει καμία σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ασύγχρονη και σύγχρονη) που αξιοποίησαν οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί εν μέσω πανδημίας με κλειστά σχολεία για να σταθούν στο πλευρό των μαθητών, χωρίς καμία στήριξη από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας.
Ως ΕΓ Χίου της ΑΔΕΔΥ απαιτούμε μέτρα  ουσιαστικής υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία!
Οι  ανακοινώσεις των μέτρων για την επαναλειτουργία των Γυμνασίων  των Λυκείων των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων, έφερε στην επιφάνεια τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων για τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες. Η κυβέρνηση συνεχίζει να μην καταβάλει καμία προσπάθεια, ώστε να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα, όπως για παράδειγμα: η έλλειψη καθαριότητας, οι ανεπαρκείς κτηριακές υποδομές, τα εκπαιδευτικά κενά, τα μέσα ατομικής προστασίας και τα υλικά καθαρισμού κ.λπ. Προβάλλει για άλλη μια φορά την ατομική ευθύνη, αντί να αναλάβει τη δική της ευθύνη για την προστασία όλων των εργαζομένων, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους.
Φτάνει πια!! Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβουν την ευθύνη τους!
Παλεύουμε για :
       Την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου.
       Να μην εφαρμοστεί η ρύθμιση που προβλέπει κάμερες στις τάξεις.Να καταργηθεί εδώ και τώρα συνολικά η κατάπτυστη τροπολογία. Να συνταχθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί με την απεργία –αποχή που έχει κηρύξει η  ΕΕ της  ΑΔΕΔΥ, σε περίπτωση που ισχύσουν οι κάμερες στην τάξη.
       Να πάρει πίσω την πρόθεση της ,η Υπουργός για να καταργήσει τα αιρετά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων κατά τις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης. 
       Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.
       Στελέχωση  όλων των σχολείων και κίνητρα ιδιαίτερα των δυσπρόσιτων περιοχών.
       Άδειες ειδικού σκοπού και για ευπαθείς ομάδες στους αναπληρωτές, χωρίς την αφαίρεση του επιδόματος αδείας. Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.
       Επαρκής χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων.
       Σύγχρονα, ασφαλή κτήρια και υποδομές για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
       Να καταργηθούν εδώ και τώρα όλες οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου που ψηφίστηκαν εν μέσω πανδημίας. Δε θα επιτρέψουμε την παγίωση αντεργατικών – αντιλαϊκών ρυθμίσεων.Κάτω τα χέρια από τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τις ελευθερίες.
       Καλούμε τα πρωτοβάθμια σωματεία της δύναμής μας στη  Χίο  στις κινητοποιήσεις των συνδικάτων του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα στις 11 Ιουνίου ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές , στην παγίωση των αντεργατικών ρυθμίσεων, τις απολύσεις, την εκ περιτροπής εργασία με απαίτηση να μην πληρώσουν, για μια ακόμα φορά, τα βάρη της κρίσης οι εργαζόμενοι.
Γι αυτό το σκοπό οργανώνουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11 Ιουνίου στις 1:00 μμ  στην είσοδο της Απλωταριάς (κάτω από το Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών).
Για την Ε.Γ. του Ν.Τ Χίου

Ο Πρόεδρος                              Η Γραμματέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου