Ο
Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη(!!!), ενώ είναι ακόμα σε εξέλιξη έρευνα της
αστυνομίας για το γεγονός, απάντησε ότι "ο μαθητής παραπάτησε και έπεσε στο έδαφος". Μ' αυτόν τον τρόπο
προκατέλαβε ουσιαστικά και το αποτέλεσμα της έρευνας, που σημαίνει ότι ήδη ο θύτης "βγήκε λάδι" από τώρα.
Με
αυτό σαν αφορμή και ψάχνοντας για παρόμοιες περιπτώσεις σύμφωνα με την Ετήσια
Έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη[1] ως Εθνικός Μηχανισμός
Διερεύνησης Περιστατικών Αυθαιρεσίας, για το 2019 υποβλήθηκαν 208 υποθέσεις
στην συντριπτική τους πλειονότητα από την ΕΛΑΣ (30 από πολίτες, 176 από την
ΕΛΑΣ, 1 από το ΛΣ-ΕΛΑΤ, 1 του ΕΔΔΑ από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους) από τις
208 υποθέσεις που υποβλήθηκαν συνολικά "μόνον σε δέκα περιπτώσεις προτείνονται κυρώσεις από τους διενεργούντες
τις διοικητικές έρευνες."
Η Διεθνής
Αμνηστία[2] τονίζει: "Εδώ και καιρό έχουμε γίνει μάρτυρες
μιας κλιμακούμενης αύξησης της αστυνομικής βίας και ατιμωρησίας στην
Ελλάδα." [...] "Η Διεθνής
Αμνηστία έχει συλλέξει πλήθος βιντεοληπτικού υλικού και μαρτυρίες θυμάτων που
έχουν υποστεί τέτοιες πρακτικές από την πλευρά της Ελληνικής Αστυνομίας, και
έχει τεκμηριώσει σοβαρές παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων."
"Αν πρέπει να παραβιάσεις το νόμο, καν' το για να αρπάξεις την εξουσία..." είχε πει ο Ιούλιος Καίσαρας. Παρόλα αυτά, παραβίαση του νόμου από τους συγχρόνους του με την αγαστή "φροντίδα" των δυνάμεων καταστολής, δεν γίνεται μόνο για την αρπαγή της εξουσίας αλλά και για τη διατήρησή της όσο περισσότερο χρόνο γίνεται. Συνεπώς η παραβίαση του νόμου είναι διαρκής.
Για
να έρθουμε στο προκείμενο "Ιούλιοι Καίσαρες", που δε διαφέρουν και
πολύ από τον πραγματικό, υπάρχουν μπόλικοι στις σύγχρονες ανθρώπινες κοινωνίες.
Μπορεί να μην έχουν ραβδούχους ή πελεκυφόρους για τη βίαια καταστολή του
"εχθρού λαού", έχουν όμως Μονάδες Αποκατάστασης Τάξης, Ομάδες Δικυκλιστών
και ομάδες Δυνάμεων Ελέγχου Ταχείας Αντίδρασης, εξοπλισμένες με όλα τα
κατασταλτικά σύνεργα, αλλά κυρίως με μία προσωπικότητα από την οποία έχει
αφαιρεθεί τεχνηέντως η ενσυναίσθηση.
Η
έλλειψη της ενσυναίσθησης είναι το μεγαλύτερο όπλο των σύγχρονων ραβδούχων και
βέβαια το "πλεονέκτημα" ότι ακόμα και η ειδεχθέστερη πράξη τους θα τύχει
επιείκειας, ελαφρυντικού ή θα θεωρηθεί μη γενόμενη και η ατιμωρησία θα τους
ενθαρρύνει να συνεχίσουν την "ιερή" κατασταλτική αποστολή τους
απέναντι στα λαϊκά στρώματα.
Αρχέτυπο
του οργάνου της τάξης που δε σηκώνει πολλά-πολλά και παράδειγμα της έπαρσης που
τα διακατέχει, αποτυπώθηκε με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου τους σε τηλεοπτικό
πάνελ, ο οποίος αντιδρώντας για τα φαινόμενα αστυνομικής βίας, άρχισε να χτυπά
το χέρι του στο τραπέζι διατάσσοντας: "Όταν
θα μιλάω εγώ για αυτά θα χαλαρώνετε κύριε...[3] ".
Ο
λόγος που επιθυμούν όλοι αυτοί τη διατεταγμένη χαλάρωση της κοινωνίας είναι ότι
έχουν ενστερνιστεί πως αποτελούν το κράτος. Μη ξεχνάτε την κατευθυντήρια γραμμή
που τους έδωσε πολιτικός εκ των “αρίστων”: "Εσείς
είστε το κράτος". Γι’ αυτόν και την αριστοκρατία του δεν ισχύει ο
κανόνας της σειράς εμβολιασμού, δεν ισχύει ο περιορισμός της κίνησης, δεν
ισχύουν περιορισμοί της Τροχαίας, των ταξιδιών αναψυχής, των τραπεζωμάτων από
όμαιμους βουλευτές, δεν ισχύει η μείωση μισθών, η μαύρη ανεργία, η κατάσχεση
των σπιτιών, η ουρά και τα ράντζα στους διαδρόμους νοσοκομείων ελλείψει ΜΕΘ, η
άγρια φορολόγηση του λαού. Γι’ αυτούς ισχύει μόνο το δόγμα "νόμος και τάξη", αλλά όχι για την πάρτη τους.
Εδώ
θα επικαλεστώ άλλη μια φράση του Ρωμαίου
Ιούλιου Καίσαρα –αφού πια σε τούτο το άρθρο τον τίμησα (;;) δεόντως: "Όλα τα κακά προηγούμενα ξεκινούν από δικαιολογημένες ενέργειες"
Δεν γνωρίζω αν το είπε όταν κατάλαβε ότι οσονούπω θα εγκατέλειπε τα εγκόσμια με
εκείνη τη φρικτή δολοφονία του, όμως άφησε στους επόμενους μια σκληρή
παρακαταθήκη: "Κάποτε θα πληρώσεις ακριβά τα κακά προηγούμενα, έστω κι αν
οι ενέργειές σου έχουν πάντα μια δικαιολογία".
Κακά
προηγούμενα και μάλιστα με επίκληση δικαιολογημένων (νομίμων) ενεργειών των
αρίστων, με τη συνδρομή των φυλάκων τους, είναι και το "ξέσκασμα στην
Πάρνηθα", το "καλό παράδειγμα του εμβολιασμού" ακόμη και των
παρατρεχάμενων του "πρώτου αρίστου", η "ανεμελιά" για
πράγματα που ο λαός έχει χάσει όχι μόνο
τον ύπνο του, αλλά και έχει κάψει τη ζωή του. Το χειρότερο απ’ όλα όμως είναι η
αντιμετώπιση του πόπολου ως ανθρώπους δεύτερης κατηγορίας, ως πρόβατα επί
σφαγή. Η "ισονομία" πήγε περίπατο… και αναφέρεται σαν αστείο, έτσι
για… καταπράϋνση και μόνο του άλγους των ευκολόπιστων τηλεόπληκτων.
Η
αστυνομική βία, απαραίτητη όπως αναδείξαμε για την επιβίωση της άρχουσας τάξης,
δεν είναι ένα σύνολο μεμονωμένων περιστατικών. Είναι μια συνειδητή επιλογή των
αστικών επιτελείων της Ε.Ε., προκειμένου να καλλιεργηθεί στο λαό ο φόβος μέσω
της καταστολής, αλλά και για να παγιωθεί
σ’ αυτόν η απόφαση ότι τελικά "δεν είμαστε όλοι ίσοι, λαός και Κολονάκι".
Αποτελεί μια καλοσχεδιασμένη μηχανή
προκειμένου να μας τρομοκρατήσουν, να μας ενοχοποιήσουν, να κάμψουν κάθε
προσπάθεια αντίδρασης για όσα είναι
ένοχοι αυτοί: Για την ιδιωτικοποίηση της Παιδείας, για την φτώχεια και την
εγκατάλειψη των δομών Υγείας, για την εξάπλωση της πανδημίας, για τον καλπασμό
της ανεργίας, για τον περιορισμό των δικαιωμάτων, για τη μετατροπή της δουλειάς
σε δουλεία, για τον ευτελισμό του μισθού σε φιλοδώρημα, για την περικοπή και
μείωση της σύνταξης, για τη μετατροπή των φυσικών πόρων σε τσιφλίκι της
ολιγαρχίας του πλούτου, που κυβερνά με σίδερο και φωτιά.
Κλείνοντας
θα αναφέρω μια φράση του σκηνοθέτη Δ.
Ινδαρέ, ο οποίος ξυλοκοπήθηκε άγρια, επειδή αρνήθηκε την είσοδο της Αστυνομίας
στο σπίτι του χωρίς ένταλμα. Προσήλθε με χειροπέδες στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ. "Το δέσιμο είναι ταπείνωση" είχε
φωνάξει νωρίτερα στους αστυνομικούς[4].
Να κατάλαβαν άραγε τι ήθελε να πει ο… σκηνοθέτης; Εμείς πάντως καταλάβαμε
πως η ταπείνωση και η βία δε
συγχωρείται και δεν ξεχνιέται και θα το αποδείξουμε…
* Ο Φραγκούλης
Π. Κυλαδίτης είναι στέλεχος της Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Χίου
[1] https://www.synigoros.gr/resources/20200923_emhdipa_2019_enimerotiko.pdf
[2] https://www.amnesty.gr/news/press/article/23929/ellada-ypsoste-ti-foni-sas-kai-zitiste-ton-termatismo-tis-astynomikis-vias
[3] https://www.imerodromos.gr/chorofylax-mpalaskas-quot-otan-milao-ego-tha-chalaronete-quot-aytos-o-typos-ekprosopei-astynomikoys/
[4] https://www.ethnos.gr/ellada/148870_astynomiki-bia-diarkeias-kanoyn-ede-kai-toys-bgazoyn-ladi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου